Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Mayıs 2015 Perşembe

Kaç kaç kaç

Bazı insanlar var, hani sürekli insanı aşağı çekmeye çalışırlar.  
Moral vermeyi bırak, sanki her moral bozucu cümleleriyle kendi kredi kartlarına chip para yüklendiğini düşündürüyor bana boyleleri.
Ben de herzaman herkesin herşeyini begeniyor değilim ama bunu sinir bozucu şekilde dile getirmem hiçbir zaman. Ancak çok samimi olduğum bir arkadaşımsa, yakinligimiza dayanarak eleştiride bulunurum. O da belli dozlarda elbette. 
Fakat okulumda böyle bir model varmış meğer. Ben tabi ki çoğunlukla olduğu gibi en son haberdar olanim. Ve ne yazık ki deneyimleyerek öğrenmiş bulunuyorum.
- Hocam senin araba kaç model? ( neyse ki yakın bir yılın arabasi)
-..... model. 
- Sıfır alsaymissin ya keşke? (Kendisinin bmw'si var, ayrıca ek iş de yapiyormus.  Zira bir öğretmenin böyle bir araca sahip olması sık rastlanan bir durum degil)
- Ya işte bütçem buna uygundu. Of çok sıcak değil mi, yandık şimdiden vallahi...
- Gördüm ben, cami açacağına klimayi açsana hocam? (Bu arada daha önceden bir tanisikligimiz da yok, orada merhabalastik sadece ama sen'li ben'li konuşuyor. )
- Ben genelde açmamayi tercih ediyorum. ( klimalı ortamdan cikinca daha bir fenalasiyorum sicakta)
- Sen kaca aldın bu arabayi?
- ( içimden oflayarak) ...... tl.
- I- ih çok vermissin,  en fazla ..... tl yapar.
Artık bundan sonrasını duymazdan geldim, cevap vermedim,  sonraki cümleden sonra da ortamdan uzaklaştım. Bu arada ben 22 yaşımdan bu yana kendi paramla aldigim kendi arabamı kullaniyorum. 10 yılda toplam 4 kez araç değiştirdim ve bir kadın olarak arabalardan az çok anlıyorum.  Hangi özellik dahil olunca fiyat ne kadar artar konuya hakimim.  Ama yoook.
Bu modeller herseyin en iyisini bilir.
herşeyin en iyisini kullanır.
Senin yaptığın,  aldığın,  kullandığın, tukettigin herşeyin çok daha ucuzu ve kalitesi mutlaka onlardadir. Ve bu konuda eleştirmeye bayyyilirlar.
gulumsemeye tenezzül etmeyen yuzleriyle yukardan yukardan bakarlar.
Bu konuşmayı 5 dakika sonra öğretmen odasında anlattigimda bir arkadaşım şöyle şöyle deseydin ya dedi.
Ona cevabım da " amann onunla muhatap olup cevap vermeye değmez".
Gerçekten de öyle.
Mutlaka herkesin karşısına bir zaman bir yerlerde böyle insanlar çıkıyordur.aman diyim uzak durun.
birgün birileri de onlara aynı şeyi yaparsa belki o zaman anlayabirler, insanlara nasıl etki ettiklerini.
sonuçta ilahi adaletin zaman aşımı olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder