Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Mart 2015 Cuma

uyku problemi

Şikayet etmeye hiç hakkımın olmadığı bir durumla karşı karşıyayım. Daha önceki yazımda oğlumun uyku saatlerinde değişiklik yapmaya çalıştığımdan bahsetmiştim.  Gayet de başarılı olduk. Üçüncü akşam saat 21:00' de esnemeye başladı. Fakat söyle bir sorun oldu ki tahminimden ya da umdugumdan diyelim, cok daha erken uyanmaya başladı.  Mesela 06:35 ile 06:50 arasında değişen saatlerde. E haliyle bu durum beni ve annemi çok yordu.  Dördüncü akşam tamam,  dedim.  Bu işten ben zararlı çıkacağım.  Nasılsa duruma uyum sağlayabilen bir çocuk.  Kreş zamanı alışır. Ertesi akşam herzamanki uyku saatinde yatağa gittik. Yani 23:00 civarı. Oh dedim sabah en azından saat sekiz gibi kalkar. Bir de ne göreyim, benim lokumun vücudu alismasin mi? Sabah yine 06:30 da kalmasın mi? Eyvahhh dedim,  ne halt ettim ben böyle. Bir sonraki sabah da aynı şey oldu. Ve ben çocuğu erken yatirmaya alıştırayim derken, tüm düzenini ellerimle bozdum. Ve akşam 22:30 -23:00 gibi uyuyan, sabah da 06:30 ' da uyanan bir terminator elde ettim. Özetle kendim ettim kendim buldum. Zaten stres ve kosturmacadan bir gariplesmis olan suratim da gözaltlarim iyice mosmor olmaya başladı. Yakında eski fotoğraflarına bakıp daha çok iç geçirir bir hale gelecegimden eminim. 
Evimizde evlenmeden önceki yıl kuzenin düğününde çekilmiş bir fotoğrafım var çerçeveli. Taptaze bir genç kız birilerini alkışlarken gulumsemisim sonra düğün çıkışında da o fotoğrafı almışız. Sac rengim de acik renk. Simdiki gibi kahve tonlari degil. Oğluma geçenlerde annem bu fotoğrafı gösterdi. "Bebisim kim bu fotoğraftaki" dedi.  Oglum da "abbla" deyince eveet dedim. Budur.  Gerçekler daha iyi yüzüme vurulamazdi. 
Oglum dün ilk uzun şarkısını söyledi.  "Ali baba bi çift va, inek mö mö". Gurur duyuyorum onunla:) müzikal zekası oldukça iyi. Hamileyken çok şarkı söylerdim ona. Minicik bir bebek iken de aglamalarini sadece şarkı söyleyerek durdurabilirdim. Şu anda da yatmadan önce şarkı söylememi ister. Bir şarkı duyduğunda hemen dans etmeye başlar. Bu durumu eğitim hayatında avantaja dönüştürmeyi planliyorum. Bkz: Çoklu zeka. Planladiklarimi hayata geçirmeme genelde Izin vermiyor ama bakalım terzi olarak kendi sökügümü dikebilecek miyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder