Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Mart 2015 Perşembe

Olamaz mı, olabilir. .

Insanin kendi kendine verdiği zararı cümle alem biraraya gelse veremiyor, bunu anladım. Çok yordum kendimi, cok üzdüm.  Çok hirpaladim çok yaraladım.  Bunların hepsini  karşı taraftan gördüm önce.  Sonraları da o kadar çaresiz kaldım o kadar hicbirsey yapamadım ki kendi kendimi daha çok üzmeye başladım. "Benim güzel hatalarim var" isimli şarkıyı hiç söyleyemedim. Bildiğim tek şey bu kadarını gerçekten haketmedigimdi. Belki bir gün gelecek ben de yaşadıklarımı,  yasatilanlari buraya birebir yazma cesareti göstereceğim.  Ama daha değil... önce kendim şöyle bir siliklestirmeliyim. Biraz da olsa hazmedebilmeliyim. Sonra belki...
Kader teker teker yol üstündeki ugraman gereken noktaları sana gösteriyor aslında.  Isaret mi dersin, tesadüf mu sana kalmış. Oğlumun adını hem kulaga guzel geldigi ve onu guclu bir insan kilmasi icin hem de çok sevdiğim bir müzisyenden etkilenerek seçtim. Benim istediğim isimdi.  Şimdi ise oğlumla dönüp dolaşıp tekrar yerleştiğim annemin evinin apartman ismi oğlumun ismi.  Yıllarca adreslerde bu ismi kullandım ama aynı olduklarını oğlum doğduktan sonra buraya ilk gelişimizde farkettim. Şu an yeni çalışmaya başladığım okuldaki sinifimda benden önce görev yapan öğretmenin soyadı da oglumla aynı. Belki de ben fazla anlam yüklüyorumdur. Öyle olsa bile kimin umrunda... daha başka detaylar da var. Tesadüf mu? Ben kader demeyi tercih ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder