Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Mart 2015 Cuma

havuzzz




Benim güzel oğlumun en çok sevdiği ortam ne annesinin kolları, 
Ne anne annesinin yaptığı piyav- tofte ikilisini bayilarak yediği mutfak masası, 
Ne de kucağına Telefonumu veya tableti alarak  "yini pepe (yeni pepe)" izledigi koltuk.
En sevdiği yer top havuzu. Pek çok çocuk için öyledir eminim. Ama benimki adeta kendini kaybediyor. Normal ortamlarda evet çok masraflı değil ancak geçenlerde bir AVM'de 15 dakikası 40 tl gibi bir rakamla karsilasip bir de oğlumun filelere tutunup aşk dolu gözlerle o topları izleyişini görünce kıyamadim tabi. Oğlumu bu kadar mutlu eden birşeyi parayla satın alabiliyorken elimi cüzdanıma atmamak olmazdı tabi. Ama belirtmeliyim ki herhangi bir tutturmasi olmadi. Yoksa zaten izin vermezdim. Ancak bu koşullar böyle devam ederse bobregimi satmak zorunda kalabilirim. Lütfen memur anneleri de düşünün yahu... 
Benim lokum oğlumun ikinci doğumgününe tam bir ay var. Konuşmaları o kadar tatlı ki. Artık dört kelimelik cümleler kuruyor. Çizgi film izlemekten çok keyif alıyor. Benim bucur, tv ile yaklaşık 16 laylıkken tanıştı. O zamana kadar AVM lerde gördüğü koca koca ekranlara uzaylı görmüş gibi bakıyordu.  Yaşadığım sıkıntılar ve zor zamanlar nedeniyle eylül ayından bu yana yani 17. Ayının bittiginden beri eskisi kadar katı kurallar koyamadim. Belki de iyi oldu bilmiyorum ki. Şimdi ise gündüzleri ogleden Sonraları, ve akşamları yarım saatligine istediği bir çizgi filmi izlemesine  izin veriyorum. Bu da genelde pepe veya " mini mudu ( mine müge)" oluyor. Izlerken bir de coraplarini çıkarıyor,  ohh. O ciplak pogaca ayaklarini opmedigim tek bir kez bile yok. Onun icinse tam keyif yani. 
Katı kurallardansa oğlumun çürümesinden korktuğum  dişleriyle bana gülerek gördüklerini anlatması kiyaslanamayacak kadar iyi.biraz gevşemek iyidir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder