Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Şubat 2015 Cuma

Doktor doktor

Bugünün sarkisi Jefferson airplane- white Rabbit olsun mu? Olsuuunn:))

Hani haber bültenlerinde "izmir bugün bahardan kalma bir gün yasadi" diye söylerler ya, aynen öyle bir hava var.  23 derece. Montlar bugunluk atılmış durumda. Benim bucuru bugün ortopedi kontrolune götürdüm. Sağ ayağını içe basarak yürüyor ve bu da beni endişelendiriyordu. Sömestr tatiline ertelemistim. Ancak fırsat bulup randevu alabildim. Neyse ki önemli bir durum yokmuş.  Daha önce de bunun sık karsilasilabilen bir durum olduğunu ve 5 yasina kadar normale donebilecegini duymustum. Doktor da  rahatlattı beni. Sadece yumuşak spor ayakkabı önerdi.  Becerebilecegi yaştan itibaren spor yapmasını ve otururken de ayağını içe kivirmadan oturması gerektiğini anlattı.  Neyse bakalım. Bir de nasil oldugunu anlamadigim bir sekilde oglum doktordan korkmaya basladi birkac aydir. Ilk kez bunu farkettigimde hicbir olumsuz anisi yoktu. Gerci su ana dek hic oyle bir durum yasamadik. Yaklasik 1 ay once sunnet oldu hastanede. Onun kontrolu ve ilk muayenesinde de kiyamet koparmisti. Nasil oldu, neden oldu ve gecer mi hic bilmiyorum. Gorecegiz zamanla.Yarın oglumun babasıyla görüşme günü.  Ilk kez şehir dışında olduğumuz zamana denk geliyor. Avukatim aracılığıyla bunu bildirdik tabi ama bir yandan merak ediyorum.  Ankara'dan izmire oğlunu görmek için gelecek mi. Açıkçası pek ümitli değilim.  Şu ana kadar ki görüşmelerini de mecburiyetten yaptığını düşünüyorum.  Yarın bakalım yalancı çıkacak miyim.. Aslında keşke ben yanilsam. Oglum için,  onun ruh sağlığı için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder